УЯВЛЕННЯ ТУРЕЦЬКИХ УЧИТЕЛІВ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ РІДНОЇ МОВИ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ділек Дурукан Ушацький університет, Туреччина
  • Айхан Кахраман Університет Думлупінар, Туреччина

DOI:

https://doi.org/10.20535/2617-5339.2021.8.247327

Анотація

У статті висвітлено результати дослідження думок турецьких учителів національної початкової та старшої середньої школи щодо використання рідної мови на уроках з іноземної мови. Наголошено, що досліджувана проблема постійно перебуває у полі зору дослідників і дотепер немає єдиної думки щодо цього спірного питання. Зазначено, що більшість таких досліджень у Туреччини проводяться на рівні закладів вищої освіти, а на початковому та середньому шкільних рівнях їх кількість є незначною. У статті також окреслено загальну думку турецьких учителів щодо ефективності використання рідної турецької мови на уроках з англійської мови з метою розвитку певних мовних навичок учнів. Загалом 30 вчителів початкової та 30 старших класів, які працюють в Усаку, взяли участь у дослідженні добровільно. У дослідженні використовувався змішаний метод, а дані були зібрані на основі анкетування, розробленого Куру і Текіним. Задля отримання якісних даних були проведені напівструктуровані інтерв’ю з випадково відібраними вчителями початкової школи (8) та старших класів (8). За допомогою статистичного пакету для соціальних наук проводилась описова статистика та проаналізовано якісні дані. Результати кількісних даних засвідчили, що більшість турецьких учителів початкової та старшої школи підтримують використання рідної мови на заняттях з англійської мови як іноземної. Встановлено, що немає суттєвої різниці між уявленнями вчителів початкової та старшої школи щодо використання рідної мови на уроках з англійської мови. Результати якісних даних підтверджують висновки кількісних даних.

Ключові слова: рідна мова; вчителі початкових класів; вчителі середньої школи; сприйняття; напівструктуровані інтерв’ю.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-24

Номер

Розділ

Статті