ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНІСТЬ ГУМОРУ В СУЧАСНИХ АНГЛОМОВНИХ МЕДІАМАТЕРІАЛАХ НА ПРИКЛАДІ СИТКОМІВ
DOI:
https://doi.org/10.20535/.2024.14.317592Ключові слова:
intertextuality, humour, sitcoms, cognitive linguistics, mediamaterials, popular culture, translation studiesАнотація
В статті здійснено аналіз інтертекстуальних елементів сучасних англомовних ситкомів. Зокрема, автори досліджують особливості використання цитат, пародій, алюзій та інших інтертекстуальних елементів для створення гумору. В статті також розглядається прагматичний потенціал та культурна специфіка різних інтертекстуальних елементів, які використовуються для створення гумористичного ефекту в англомовних ситкомах. Використовуючи порівняльний аналіз англомовних ситкомів, автори визначають різні типи інтертекстуальності та їхній вплив на когнітивне сприйняття аудиторії. В статті також розглянуто культурну специфіку інтертекстуального гумору та його впливу на процес перекладу.
Посилання
Allen, G. (2000). Intertextuality. Routledge.
Attardo, S. (1994). Linguistic Theories of Humor. Walter de Gruyter.
Barthes, R. (1997). Image, Music, Text. Fontana Press.
Chłopicki, W. (2020). ‘Joke construction and joke structure’, in Attardo, S. (ed.), Script-based Semantics: Foundations and Applications. Essays in Honour of Victor Raskin, Boston: De Gruyter Mouton.
Kristeva, J. (1986). The Kristeva Reader. Columbia University Press.
Martinez Sierra, J.J. (2008). Exploring Sociolects in Audiovisual Texts. A New Concept? Translation and Humour, vol. 1, pp. 167-191.
Ott, B. L. (2003). (Re)Framing Fear: Equipment for Living in a Post-9/11 World. The Simpsons as a Critique of Consumer Culture.
Raskin, V. (1985). Semantic Mechanisms of Humour.
Yus, F. (2003). Humor and the Search for Relevance. Journal of Pragmatics.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.