РОЛЬ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ США
DOI:
https://doi.org/10.20535/.2024.14.315725Ключові слова:
глобальна компетентність, курс іноземної мови, вищі заклади США, загальноосвітні вимоги, студенти бакалаврату, диплом бакалавраАнотація
Стаття досліджує роль навчання іноземним мовам у процесі розвитку глобальної компетентності серед студентів бакалаврату в Сполучених Штатах. Незважаючи на суспільне визнання важливості знання іноземних мов, США історично відставали від інших, особливо європейських країн, у володінні іноземними мовами. Дослідження вивчає це питання в рамках еволюції освітньої політики та практики, аналізуючи зв’язок між вивченням мови та глобальною компетентністю. Завдяки вивченню навчальної документації, теоретичному аналізу та огляду загальноосвітніх вимог у 12 вищих навчальних закладах США, підкреслюється невід’ємна роль освітніх компонентів з іншомовної підготовки у навчальних програмах бакалаврату. Обрані навчальні заклади, що відрізняються за географічним розташуванням, типом та джерелом фінансування, у власних навчальних програмах підкреслюють важливість вивчення іноземних мов як ключового компоненту глобальної освіти. Освітні компоненти з іншомовної підготовки не тільки розвивають знання мови, але й сприяють міжкультурному взаєморозумінню, розширюють світогляд і розвивають у студентів навички критичного мислення та вирішення проблем. Отримані дані показують, що вищі навчальні заклади США включають освітні компоненти з іншомовної підготовки в перелік обов’язкових вимог для підготовки студентів бакалаврату, щоб сприяти культурній обізнаності та готувати студентів до глобальних викликів. На завершення дослідження підкреслює, що іношомовна освіта має ключове значення для розвитку глобально свідомих студентів, здатних бути відповідальними громадянами та професіоналами в мультикультурному світі. Таким чином, навички іноземних мов роблять значний внесок у розвиток толерантності, розширення світогляду і виховання глобальної громадянськості.
Посилання
Anoshkova, T. A. (2024). Formuvannya hlobalʹnoyi kompetentnosti zakladiv vyshchoyi osvity SSHA. (Dys. … dok. filosofiyi). (Formation of global competence of higher education institutions of the USA) Kyiv. (in Ukrainian)
Austin College. (2021). General Degree Requirements. https://www.austincollege.edu/campus-offices/academic-affairs/registrar/degree-requirements/
Chapman University. (2023). Undergraduate Degree Requirements. https://catalog.chapman.edu/content.php?catoid=11&navoid=473
Cohen, J. E. (2010). Educational Goals: Art, Science, Love, and the Importance of Binocular Vision. International Perspectives on the Goals of Universal Basic and Secondary Education. 125–141.
Columbia College. (2023). Foreign Language Requirement. https://bulletin.columbia.edu/columbia-college/core-curriculum/foreign-language-requirement/
Commission on Language Learning. (2017). America’s languages: Investing in language education for the 21st century.
Elon University. (2024). Elon Core Curriculum. 4. World Languages. https://www.elon.edu/u/academics/core-curriculum/world-languages/
Hunter, B., White, G., & Godbey, G. (2006). What Does It Mean to Be Globally Competent? Journal of Studies in International Education, 10(3), 267–285. https://doi.org/10.1177/1028315306286930
Hunter, W. D. (2004). Got global competency? International educator, 13(2), 6.
Marian, V., & Shook, A. (2012). The cognitive benefits of being bilingual. Cerebrum. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3583091/
New American Economy. (2017). Not lost in translation: The growing importance of foreign language skills in the U.S. job market. http://www.newamericaneconomy.org/research/not-lost-in-translation-the-growing-importance-of-foreign-language-skills-in-the-u-s-job-market/
Oklahoma Education. (2022). Oklahoma Academic Standards for World Languages. https://sde.ok.gov/sites/default/files/documents/files/Oklahoma%20Academic%20Standards%20for%20World%20Languages%202022.pdf
Orozco-Domoe, J. S. (2015). Journey to Global Competence. Journey to Global Competence: Learning Languages, Exploring Cultures, Transforming Lives. 59-87.
Parkinson, A. (2009). The Rationale for Developing Global Competence. Online Journal for Global Engineering Education, 4 (2), Article 2.
Reimers, F. (2009a). Educating for Global Competency. In J. E.Cohen & M. B. Malin (Eds), International Perspectives on the Goals of Universal Basic and Secondary Education (pр. 183–202). New York: Routledge.
Reimers, F. (2009b). Global Competency: Educating the World. Harward International Review. 22–27.
U.S. Department of Education. (2018). Succeeding Globally Through International Education and Engagement. International Strategy. https://www.amacad.org/sites/default/files/media/document/2018-12/Succeeding-Globally-Through-International-Education-and-Engagement-Update-2018.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.