БРЕНД НАРАТИВІЗАЦІЯ ЯК РЕЦЕПТИВНА ЕСТЕТИКА: МУЛЬТИМОДАЛЬНИЙ ТА ЛІНГВО-СЕМІОТИЧНИЙ АНАЛІЗ
DOI:
https://doi.org/10.20535/.2024.14.314224Ключові слова:
рецептивна естетика бренду, наративізація брендингу, інтегровані маркетингові комунікації, естетичний резонанс, лінгво-семіотичний аналіз брендингуАнотація
У статті досліджується, як лінгвальні та паралінгвальні засоби створюють рецептивну естетику бренду як мультимодального феномену. Наша наукова розвідка фокусується на мультимодальному та лінгво-семіотичному аналізі брендових комунікацій, демонструючи, як різноманітні лінгвістичні та паралінгвістичні засоби формують імідж бренду та впливають на його сприйняття споживачами. В статті розглядаються приклади взаємодії різних наративів для створення рецептивної естетики бренду. Висвітлюються також механізми, через які споживачі інтегрують ці брендові наративи в свої власні ідентичності, підкреслюючи важливість рецептивного підходу в сучасному маркетинговому середовищі. Основна увага приділяється дослідженню інтегрованих маркетингових комунікацій зокрема як бренди використовують лінгвальні та паралінгвальні мультисеміотичні системи для формування як емоційного зв’язку так і естетичного враження на свою аудиторію.
Посилання
Bandura, O. (2014). Brendinh: teorija ta praktyka. [Branding: theory and practice]. Nika-Centr. [in Ukrainian]
Vasylʹjeva, I. (2016). Linhvistyka tekstu i semiotyka: novi horyzonty doslidžennja. [Text linguistics and semiotics: new horizons of research.] Kharkiv: V. N. Karazin Kharkiv National University. [in Ukrainian]
Hrycenko, O. (2017). Semiotyka reklamy: miž kulʹturoju i spožyvannjam. [Semiotics of advertising: between culture and consumption]. Kyiv: Akademvydav. [in Ukrainian]
Kovalenko, I. (2018). Movna polityka i brendynh: linhvo-semiotyčnyj pidchid. [Language Policy and Branding: A Linguistic-Semiotic Approach]. Lviv: I. Franko Lviv National Univeristy. [in Ukrainian]
Kotyk, O. (2020). Komunikacija brendu: semiotyčnyj aspekt. [Brand communication: the semiotic aspect]. Odesa: Astroprynt. [in Ukrainian]
Lytvyn, V. (2015). Brend jak kulʹturnyj fenomen. [Brand as a cultural phenomenon]. Chernivtsti: Chernivtsi National University. [in Ukrainian]
Rajt, K. (2021). Pobuduvannja brendu: ne movčitʹ u halaslyvomu sviti. [Brand building: don't be silent in a noisy world]. Kyiv: Vivat, 304 s.
Savčenko L. (2019). Estetyka spožyvannja: brendynh u konteksti sučasnych tendencij. [Aesthetics of consumption: branding in the context of modern trends]. Kyiv: vydavnyctvo Lira. [in Ukrainian]
Voloshchuk I. P., Glinka N. V. (2023). Multimodality and neurocopywriting as digital commercial narrative strategies. Alfred nobel university journal of philology. Vol. 2, no. 26/2. P. 91–107. https://doi.org/10.32342/2523-4463-2023-2-26/2-6
POC English. (2006, May 13). Get a Mac - Better [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=48jlm6QSU4k
POC English. (2021, September 2). Growing up. Home is where it all begins [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=p4WQyElHim8
POC English. (2020, December 4). Buy Less, Demand More: The Impact of New Patagonia [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=PxuB8PoIBj0
POC English. (2008, September 5). Red Bull Gives You Wings 2000 [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=K31dg86OmuM
POC English. (2009, November 15). Guiness - Good Things Come To Those Who Wait [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=tf47teVn6ZI
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.