БРЕНД НАРАТИВІЗАЦІЯ ЯК РЕЦЕПТИВНА ЕСТЕТИКА: МУЛЬТИМОДАЛЬНИЙ ТА ЛІНГВО-СЕМІОТИЧНИЙ АНАЛІЗ

Автор(и)

  • Ірина Волощук Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського", Україна
  • Микита Волков Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського", Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/.2024.14.314224

Ключові слова:

рецептивна естетика бренду, наративізація брендингу, інтегровані маркетингові комунікації, естетичний резонанс, лінгво-семіотичний аналіз брендингу

Анотація

У статті досліджується, як лінгвальні та паралінгвальні засоби створюють рецептивну естетику бренду як мультимодального феномену. Наша наукова розвідка фокусується на мультимодальному та лінгво-семіотичному аналізі брендових комунікацій, демонструючи, як різноманітні лінгвістичні та паралінгвістичні засоби формують імідж бренду та впливають на його сприйняття споживачами. В статті розглядаються приклади взаємодії різних наративів для створення рецептивної естетики бренду. Висвітлюються також механізми, через які споживачі інтегрують ці брендові наративи в свої власні ідентичності, підкреслюючи важливість рецептивного підходу в сучасному маркетинговому середовищі. Основна увага приділяється дослідженню інтегрованих маркетингових комунікацій зокрема як бренди використовують лінгвальні та паралінгвальні мультисеміотичні системи для формування як емоційного зв’язку так і естетичного враження на свою аудиторію.

Посилання

Bandura, O. (2014). Brendinh: teorija ta praktyka. [Branding: theory and practice]. Nika-Centr. [in Ukrainian]

Vasylʹjeva, I. (2016). Linhvistyka tekstu i semiotyka: novi horyzonty doslidžennja. [Text linguistics and semiotics: new horizons of research.] Kharkiv: V. N. Karazin Kharkiv National University. [in Ukrainian]

Hrycenko, O. (2017). Semiotyka reklamy: miž kulʹturoju i spožyvannjam. [Semiotics of advertising: between culture and consumption]. Kyiv: Akademvydav. [in Ukrainian]

Kovalenko, I. (2018). Movna polityka i brendynh: linhvo-semiotyčnyj pidchid. [Language Policy and Branding: A Linguistic-Semiotic Approach]. Lviv: I. Franko Lviv National Univeristy. [in Ukrainian]

Kotyk, O. (2020). Komunikacija brendu: semiotyčnyj aspekt. [Brand communication: the semiotic aspect]. Odesa: Astroprynt. [in Ukrainian]

Lytvyn, V. (2015). Brend jak kulʹturnyj fenomen. [Brand as a cultural phenomenon]. Chernivtsti: Chernivtsi National University. [in Ukrainian]

Rajt, K. (2021). Pobuduvannja brendu: ne movčitʹ u halaslyvomu sviti. [Brand building: don't be silent in a noisy world]. Kyiv: Vivat, 304 s.

Savčenko L. (2019). Estetyka spožyvannja: brendynh u konteksti sučasnych tendencij. [Aesthetics of consumption: branding in the context of modern trends]. Kyiv: vydavnyctvo Lira. [in Ukrainian]

Voloshchuk I. P., Glinka N. V. (2023). Multimodality and neurocopywriting as digital commercial narrative strategies. Alfred nobel university journal of philology. Vol. 2, no. 26/2. P. 91–107. https://doi.org/10.32342/2523-4463-2023-2-26/2-6

POC English. (2006, May 13). Get a Mac - Better [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=48jlm6QSU4k

POC English. (2021, September 2). Growing up. Home is where it all begins [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=p4WQyElHim8

POC English. (2020, December 4). Buy Less, Demand More: The Impact of New Patagonia [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=PxuB8PoIBj0

POC English. (2008, September 5). Red Bull Gives You Wings 2000 [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=K31dg86OmuM

POC English. (2009, November 15). Guiness - Good Things Come To Those Who Wait [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=tf47teVn6ZI

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-25

Номер

Розділ

Статті