ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАКОНТЕНТУ ТА ІГРОВИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ОНЛАЙН-ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20535/.2024.13.302988

Ключові слова:

Лінгводидактика; онлайн-заняття; інтерактивність; медіаконтент; гейміфікація; ігрові матеріали; онлайн-платформи; розробка вправ

Анотація

Стаття розглядає особливості застосування медіаресурсів та ігрових матеріалів як доречного інструментарію в організації онлайн-занять з іноземної мови у період соціально-резонансних подій (пандемія COVID-19 та воєнний стан). Згадуються останні напрацювання українських та вітчизняних науковців в студіях про викладання іноземних мов у дистанційному режимі. Описується роль цифровізації в освітньому секторі з акцентом на особливе значення медіаконтенту та ігор як релевантного доповнення до проведення онлайн-занять. Визначаються переваги та недоліки залучення медіаресурсів та ігрових матеріалів для лінгводидактичних цілей. Фокусується увага на інтерактивності як суттєвого складника в успішній реалізації викладацьких стратегій у разі залучення медіаматеріалів для онлайн-занять. Наводяться найбільш доречні онлайн-платформи з використання медіаконтенту для розробки онлайн-занять (LiveWorksheets, Wordwall, Quizizz, iSLCOLLECTIVE). Окремо пояснюється гейміфікація, тобто поєднання цифрових засобів навчання з ігровими елементами для покращення засвоєння мови. Демонструється потенціал спеціально сконструйованих онлайн-платформ у сфері розробки ігрових вправ для уроку з іноземної мови (Baamboozle, Genial.ly, Kahoot, GimKit Live). Як для інтерактивного медіа-контенту, так і для лінгвістичних ігор автори пропонують конкретний перелік лексичних та граматичних вправ, що можуть стати в нагоді під час онлайн-заняття з іноземної мови. Зазначені в статті платформи та підходи до їх використання у створенні лінгводидактичних вправ можуть залучатися в межах закладів як середньої, так і вищої освіти (незалежно від профільних дисциплін викладання). Розглянуте в статті дослідження є пілотним. Відтак, перспективи подальших досліджень полягають у більш глибокому вивченні потенціалу використання медіаконтенту та гейміфікації на онлайн-заняттях з іноземних мов. Водночас, доречним є пошук нового інструментарію для дистанційної освіти. Зокрема, планується дослідити функціонал корпусних ресурсів у сфері онлайн-викладання іноземної мови.

Посилання

Halushko, O.I., & Petkevych, A.V. (2019). Modern state and prospects of the global media market development. The Logos Online Journal, 4. URL: http://surl.li/shqew

Yehorova, О., Prokopenko, А., Martynenko, S. (2023). Didactic potential of audiovisual materials to prepare translators. Philological Treatises, 15(2), 156-166. URL: http://surl.li/tfse

Zvarych, І. (2022). Educational technologies in foreign language study. Current Problems in Teaching Foreign Languages Online, 2, 6-7. URL: http://surl.li/shqfk

Kliuchnyk, R.M. (2020). Use of media materials to teach the English language: Interpretation of general didactic principles. Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology, 2(20), 302-308. URL: http://surl.li/shqfv

Konevshchynska, O.E. (2016). Development of media education and media culture within the modern informational society. Information Technologies and Teaching Means, 54(4), 32-41. URL: http://surl.li/shqg

Kushniruk, A.S. (2019). Use of the reverse study technology to prepare mathematics teachers. Pedagogy for Creative Persons in Secondary and Tertiary Education, 1(64), 139-143. URL: http://surl.li/shqgx

Levchenko, V.O. (2019). Internet addiction among students. Current Problems of Psychology in Educational Institutions, 9, 281-286. URL: http://surl.li/tfsju

Medynska, S.I. (2020). Team work as the main factor to develop global skills of foreign language competence among future specialists of the hospitality, tourism and internation cooperation branches. Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology, 2(20), 223-228. URL: http://surl.li/shqil

Nikolaiev, L., & Romanenko, N. (2020). Rise of study motivation among university students: The coach approach. Pereiaslav: Hryhorii Skovoroda Pereiaslav University

The Baamboozle platform (2024). URL: https://www.baamboozle.com

The Genial.ly platform (2024). URL: https://genial.ly

The GimKit Live platform (2024). URL: https://www.gimkit.com

The iSLCOLLECTIVE platform (2024). URL: https://en.islcollective.com

The Kahoot platform (2024). URL: https://kahoot.it

The Liveworksheets platform (2024). URL: https://www.liveworksheets.com

The Quizizz platform (2024). URL: https://quizizz.com

The Wordwall platform (2024). URL: https://wordwall.net

The YouTube platform (2024). URL: https://www.youtube.com

Polonska, T.K. (2017). Study methods to teach reading skills among elementary pupils. Problems of Modern Textbooks, 18, 161-170. URL: http://surl.li/shqjt

Postryhan, A.V. (2016). Language as a tool of intercultural communication to develop individuals. Strategy of Intercultural Communication in Language Education of Modern Universities. Kyiv: Vadym Hetman Kyiv National Economic University, 112-115. URL: http://surl.li/shqk

Bezliudnyi, O. et al. (2022). Academic staff adaptation to the challenges of the COVID-19 pandemic: A case of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University. Advanced Education, 9(20), 53-69. URL: http://surl.li/tfsrg

Cambridge Dictionary (2024). URL: http://surl.li/tfpsx

Cherepiekhina, O. et al. (2023). How Ukrainian university students academically procrastinate in conditions of forced-online-learning caused by the COVID-19 pandemic and wartime. Advanced Education, 10(22), 51-71. URL: http://surl.li/tfste

Cheung, S.Y., & Ng, K.Y. (2021). Application of the educational game to enhance student learning. Frontiers in Education, 6. URL: http://surl.li/shqlw

Collins Dictionary (2024). URL: http://surl.li/nwclx

Danylchenko-Cherniak, O. (2023) Creative and collaborative learning during Russian-Ukrainian war period: Philological aspects. Філологічні трактати, 15(1), 51-61. URL: http://surl.li/tfsvs

Huszti, I. et al. (2022). Distance learning as the new reality in tertiary education: A case study. Advanced Education, 9(21), 100-120. URL: http://surl.li/tfswz

Lantz-Andersson, A. (2018). Language play in a second language: Social media as contexts for emerging sociopragmatic competence. Education and Information Technologies, 23, 705-724. URL: http://surl.li/shqmr

Le, V.H. (2021). An investigation into factors affecting concentration of university students. Journal of English Language Teaching and Applied Linguistics, 3(6), 7-12. URL: http://surl.li/shqnf

Matos, A. et al. (2016). Digital media and the challenges for media education. Applied Technologies and Innovations, 12(2), 43-53. URL: http://surl.li/shqn

Ntshangase, S.Z. (2022). Interactive pedagogy elevating learners as producers of knowledge in the isiZulu classroom. South African Journal of Education, 42(2), 1-11. URL: http://surl.li/shqor

Oxford Learner’s Dictionaries (2024). URL: http://surl.li/hcjph

Schmidt, S.J. (2021). Distracted learning: Big problem and golden opportunity. Journal of Food, Science, Education, 19(4), 278-291. URL: http://surl.li/shqpc

Skril I. et al. (2021). The role of education informatization in improving the efficiency of the educational process. Revista on line de Política e Gestão Educacional, 25(3), 2506-2518. URL: http://surl.li/shqpj

Stradiotová, E. et al. (2022). What we know after the pandemic. Online and face-to-face testing in comparative perspective. Advanced Education, 9(21), 4-21. URL: http://surl.li/tfte

Vlachopoulos, D., & Makri, A. (2017). The effect of games and simulations on higher education: A systematic literature review. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 14, 22. URL: http://surl.li/shqpq

Westerlund, R. et al. (2023). Teaching and learning English at higher educational institutions in Ukraine through pandemics and wartime. Advanced Education, 10(22), 12-26. URL: http://surl.li/tftgx

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-15

Номер

Розділ

Статті