ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАКОНТЕНТУ ТА ІГРОВИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ОНЛАЙН-ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.20535/.2024.13.302988Ключові слова:
Лінгводидактика; онлайн-заняття; інтерактивність; медіаконтент; гейміфікація; ігрові матеріали; онлайн-платформи; розробка вправАнотація
Стаття розглядає особливості застосування медіаресурсів та ігрових матеріалів як доречного інструментарію в організації онлайн-занять з іноземної мови у період соціально-резонансних подій (пандемія COVID-19 та воєнний стан). Згадуються останні напрацювання українських та вітчизняних науковців в студіях про викладання іноземних мов у дистанційному режимі. Описується роль цифровізації в освітньому секторі з акцентом на особливе значення медіаконтенту та ігор як релевантного доповнення до проведення онлайн-занять. Визначаються переваги та недоліки залучення медіаресурсів та ігрових матеріалів для лінгводидактичних цілей. Фокусується увага на інтерактивності як суттєвого складника в успішній реалізації викладацьких стратегій у разі залучення медіаматеріалів для онлайн-занять. Наводяться найбільш доречні онлайн-платформи з використання медіаконтенту для розробки онлайн-занять (LiveWorksheets, Wordwall, Quizizz, iSLCOLLECTIVE). Окремо пояснюється гейміфікація, тобто поєднання цифрових засобів навчання з ігровими елементами для покращення засвоєння мови. Демонструється потенціал спеціально сконструйованих онлайн-платформ у сфері розробки ігрових вправ для уроку з іноземної мови (Baamboozle, Genial.ly, Kahoot, GimKit Live). Як для інтерактивного медіа-контенту, так і для лінгвістичних ігор автори пропонують конкретний перелік лексичних та граматичних вправ, що можуть стати в нагоді під час онлайн-заняття з іноземної мови. Зазначені в статті платформи та підходи до їх використання у створенні лінгводидактичних вправ можуть залучатися в межах закладів як середньої, так і вищої освіти (незалежно від профільних дисциплін викладання). Розглянуте в статті дослідження є пілотним. Відтак, перспективи подальших досліджень полягають у більш глибокому вивченні потенціалу використання медіаконтенту та гейміфікації на онлайн-заняттях з іноземних мов. Водночас, доречним є пошук нового інструментарію для дистанційної освіти. Зокрема, планується дослідити функціонал корпусних ресурсів у сфері онлайн-викладання іноземної мови.
Посилання
Halushko, O.I., & Petkevych, A.V. (2019). Modern state and prospects of the global media market development. The Logos Online Journal, 4. URL: http://surl.li/shqew
Yehorova, О., Prokopenko, А., Martynenko, S. (2023). Didactic potential of audiovisual materials to prepare translators. Philological Treatises, 15(2), 156-166. URL: http://surl.li/tfse
Zvarych, І. (2022). Educational technologies in foreign language study. Current Problems in Teaching Foreign Languages Online, 2, 6-7. URL: http://surl.li/shqfk
Kliuchnyk, R.M. (2020). Use of media materials to teach the English language: Interpretation of general didactic principles. Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology, 2(20), 302-308. URL: http://surl.li/shqfv
Konevshchynska, O.E. (2016). Development of media education and media culture within the modern informational society. Information Technologies and Teaching Means, 54(4), 32-41. URL: http://surl.li/shqg
Kushniruk, A.S. (2019). Use of the reverse study technology to prepare mathematics teachers. Pedagogy for Creative Persons in Secondary and Tertiary Education, 1(64), 139-143. URL: http://surl.li/shqgx
Levchenko, V.O. (2019). Internet addiction among students. Current Problems of Psychology in Educational Institutions, 9, 281-286. URL: http://surl.li/tfsju
Medynska, S.I. (2020). Team work as the main factor to develop global skills of foreign language competence among future specialists of the hospitality, tourism and internation cooperation branches. Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology, 2(20), 223-228. URL: http://surl.li/shqil
Nikolaiev, L., & Romanenko, N. (2020). Rise of study motivation among university students: The coach approach. Pereiaslav: Hryhorii Skovoroda Pereiaslav University
The Baamboozle platform (2024). URL: https://www.baamboozle.com
The Genial.ly platform (2024). URL: https://genial.ly
The GimKit Live platform (2024). URL: https://www.gimkit.com
The iSLCOLLECTIVE platform (2024). URL: https://en.islcollective.com
The Kahoot platform (2024). URL: https://kahoot.it
The Liveworksheets platform (2024). URL: https://www.liveworksheets.com
The Quizizz platform (2024). URL: https://quizizz.com
The Wordwall platform (2024). URL: https://wordwall.net
The YouTube platform (2024). URL: https://www.youtube.com
Polonska, T.K. (2017). Study methods to teach reading skills among elementary pupils. Problems of Modern Textbooks, 18, 161-170. URL: http://surl.li/shqjt
Postryhan, A.V. (2016). Language as a tool of intercultural communication to develop individuals. Strategy of Intercultural Communication in Language Education of Modern Universities. Kyiv: Vadym Hetman Kyiv National Economic University, 112-115. URL: http://surl.li/shqk
Bezliudnyi, O. et al. (2022). Academic staff adaptation to the challenges of the COVID-19 pandemic: A case of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University. Advanced Education, 9(20), 53-69. URL: http://surl.li/tfsrg
Cambridge Dictionary (2024). URL: http://surl.li/tfpsx
Cherepiekhina, O. et al. (2023). How Ukrainian university students academically procrastinate in conditions of forced-online-learning caused by the COVID-19 pandemic and wartime. Advanced Education, 10(22), 51-71. URL: http://surl.li/tfste
Cheung, S.Y., & Ng, K.Y. (2021). Application of the educational game to enhance student learning. Frontiers in Education, 6. URL: http://surl.li/shqlw
Collins Dictionary (2024). URL: http://surl.li/nwclx
Danylchenko-Cherniak, O. (2023) Creative and collaborative learning during Russian-Ukrainian war period: Philological aspects. Філологічні трактати, 15(1), 51-61. URL: http://surl.li/tfsvs
Huszti, I. et al. (2022). Distance learning as the new reality in tertiary education: A case study. Advanced Education, 9(21), 100-120. URL: http://surl.li/tfswz
Lantz-Andersson, A. (2018). Language play in a second language: Social media as contexts for emerging sociopragmatic competence. Education and Information Technologies, 23, 705-724. URL: http://surl.li/shqmr
Le, V.H. (2021). An investigation into factors affecting concentration of university students. Journal of English Language Teaching and Applied Linguistics, 3(6), 7-12. URL: http://surl.li/shqnf
Matos, A. et al. (2016). Digital media and the challenges for media education. Applied Technologies and Innovations, 12(2), 43-53. URL: http://surl.li/shqn
Ntshangase, S.Z. (2022). Interactive pedagogy elevating learners as producers of knowledge in the isiZulu classroom. South African Journal of Education, 42(2), 1-11. URL: http://surl.li/shqor
Oxford Learner’s Dictionaries (2024). URL: http://surl.li/hcjph
Schmidt, S.J. (2021). Distracted learning: Big problem and golden opportunity. Journal of Food, Science, Education, 19(4), 278-291. URL: http://surl.li/shqpc
Skril I. et al. (2021). The role of education informatization in improving the efficiency of the educational process. Revista on line de Política e Gestão Educacional, 25(3), 2506-2518. URL: http://surl.li/shqpj
Stradiotová, E. et al. (2022). What we know after the pandemic. Online and face-to-face testing in comparative perspective. Advanced Education, 9(21), 4-21. URL: http://surl.li/tfte
Vlachopoulos, D., & Makri, A. (2017). The effect of games and simulations on higher education: A systematic literature review. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 14, 22. URL: http://surl.li/shqpq
Westerlund, R. et al. (2023). Teaching and learning English at higher educational institutions in Ukraine through pandemics and wartime. Advanced Education, 10(22), 12-26. URL: http://surl.li/tftgx
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.