СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОЇ ТЕРМІНОСИСТЕМИ ЕКОМАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Яна Тікан Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Аліна Мельничук Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2617-5339.2022.10.267198

Анотація

Статтю присвячено дослідженню структурно-семантичних особливостей функціонування термінів екомаркетингу в англомовних текстах. Особливу цінність для суспільства становить навколишнє середовище, отже питання охорони довкілля, екологічної безпеки є на сьогодні одними з найактуальніших. Екологічні терміни стають вживаними, частіше з’являються у різних галузях науки і техніки. Аналіз джерел та особливостей формування екологічних термінів надав змогу оцінити та порівняти весь спектр екологічних термінів, комплексний лінгвістичний аналіз сприяв визначенню основних закономірностей творення термінів галузі екомаркетингу. Досліджено розвиток англійської екологічної терміносистеми, визначено джерела формування досліджуваних екологічних термінів, розроблено класифікацію та типологізацію екологічних терміносистем, визначено їх спільні та відмінні риси.

Ключові слова: структурно-семантичні особливості; способи термінотворення; термін; терміносистема екомаркетингу;термінологічні словосполучення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-30

Номер

Розділ

Статті