ВИКЛИКИ НАВЧАННЯ ESP В УМОВАХ ВІЙНИ.

Автор(и)

  • Olga Ameridze НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського", Україна
  • Лариса Свиридова
  • Наталія Ямшинська

DOI:

https://doi.org/10.20535/2617-5339.2022.9.258230

Анотація

Зазначено, що реалії, з якими сьогодні стикається Україна, а саме повномасштабна війна із введенням воєнного стану на території всієї країни, призвели до низки питань щодо ефективного, але безпечного проведення освітнього процесу та його належного управління в університетах та інших закладах освіти. Незважаючи на попередній досвід запровадження дистанційного та змішаного режимів навчання в період пандемії Covid 19, наголошено, що деякі аспекти організації освітнього процесу потребують перегляду з урахуванням нового досвіду навчання у воєнний час та необхідності врахування емоційного напруження студентів, особливо тих, які опинилися на тимчасово окупованих територіях. У статті подано результати опитування студентів Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», проведеного з метою виявлення й аналізу рівня адаптованості студентів технічних факультетів до вивчення іноземної мови в екстремальних умовах, а також актуальності засобів і методів, застосованих викладачами на заняттях з англійської мови для спеціальних цілей. Серед результатів відзначено високу мотивацію студентів до вивчення іанглійської мови, посилення міжкультурної комунікації та здебільшого високу адаптацію до дистанційного режиму навчання. Встановлено, що студенти висловили небажання обговорювати війну та відповідні новини на заняттях з англійської мови для спеціальних цілей і мають проблеми з управлінням своїм навчальним часом. Усі отримані результати дають підстави для подальшого перегляду навчальних програм з метою більш повного задоволення освітніх потреб студентів.

Ключові слова: освіта у воєнний час; заняття з англійської мови для спеціальних цілей; дистанційне навчання; відкриті онлайн-курси; синхронне навчання; асинхронне навчання; емпатія викладача; міжкультурне спілкування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-06

Номер

Розділ

Статті