Лінгвостилістичні особливості англомовних рекламних текстів галузі машинобудування
DOI:
https://doi.org/10.20535/2617-5339.2021.7.215600Ключові слова:
реклама, рекламний текст, рекламний дискурс, лінгвостилістичні особливості, маніпулятивні властивостіАнотація
Стаття присвячена дослідженню лінгвостилістичних особливостей англомовних рекламних текстів галузі машинобудування. Рекламний текст є однією з актуальних тем для лінгвістичних досліджень, оскільки реклама є динамічним явищем, що зумовлює необхідність систематизації лінгвостилістичних особливостей англомовних рекламних текстів. Метою статті є аналіз використання лінгвостилістичних засобів емоційного впливу в англомовних рекламних текстах галузі машинобудування з урахуванням їх структурної організації. Об’єктом дослідження є англомовні рекламні тексти галузі машинобудування. У статті теоретично обґрунтовано термінологічний апарат дослідження, а саме, розглянуто різні підходи науковців до тлумачення понять «реклама», «рекламний текст» та «рекламний дискурс». Також розглянуто структурно-функціональні особливості рекламного тексту. У роботі зосереджено увагу на стилістичному забарвленні англомовного рекламного тексту, надано декілька класифікацій провідних науковців, на основі яких було проведено подальший аналіз їх частотності. Матеріалом дослідження слугували офіційні англомовні сайти таких провідних компаній цієї галузі, як BMW, Jaguar, Toyota, Honda, Mazda, Mercedez-Benz, Ford, Lexus, Saturn, Audi, Subaru, Suzuki, Hyundai та інші. Авторами розглянуто приклади використання лінгвостилістичних засобів емоційного впливу в кожному зі структурних елементів англомовного рекламного тексту галузі машинобудування з урахуванням частотності їх вживання. Також проаналізовано особливості їх функціонування в медіатекстах з урахуванням прагматики та комунікативних стратегій, спрямованих на реципієнта рекламного повідомлення. В ході аналізу на прикладах розкрито маніпулятивні властивості лінгвостилістичних особливостей англомовних рекламних текстів.
Ключові слова: галузь машинобудування; реклама; рекламний текст; рекламний дискурс; лінгвостилістичні особливості; маніпулятивні властивості.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.