Лінгвостилістичні особливості англомовних рекламних текстів галузі машинобудування

Автор(и)

  • Яна Тікан Національний технічний університет України«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»Київ, Україна, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-4142-1704
  • Валерія Ющук

DOI:

https://doi.org/10.20535/2617-5339.2021.7.215600

Ключові слова:

реклама, рекламний текст, рекламний дискурс, лінгвостилістичні особливості, маніпулятивні властивості

Анотація

Стаття присвячена дослідженню лінгвостилістичних особливостей англомовних рекламних текстів галузі машинобудування. Рекламний текст є однією з актуальних тем для лінгвістичних досліджень, оскільки реклама є динамічним явищем, що зумовлює необхідність систематизації лінгвостилістичних особливостей англомовних рекламних текстів. Метою статті є аналіз використання лінгвостилістичних засобів емоційного впливу в англомовних рекламних текстах галузі машинобудування з урахуванням їх структурної організації. Об’єктом дослідження є англомовні рекламні тексти галузі машинобудування. У статті теоретично обґрунтовано термінологічний апарат дослідження, а саме, розглянуто різні підходи науковців до тлумачення понять «реклама», «рекламний текст» та «рекламний дискурс». Також розглянуто структурно-функціональні особливості рекламного тексту. У роботі зосереджено увагу на стилістичному забарвленні англомовного рекламного тексту, надано декілька класифікацій провідних науковців, на основі яких було проведено подальший аналіз їх частотності. Матеріалом дослідження слугували офіційні англомовні сайти таких провідних компаній цієї галузі, як BMW, Jaguar, Toyota, Honda, Mazda, Mercedez-Benz, Ford, Lexus, Saturn, Audi, Subaru, Suzuki, Hyundai та інші. Авторами розглянуто приклади використання лінгвостилістичних засобів емоційного впливу в кожному зі структурних елементів англомовного рекламного тексту галузі машинобудування з урахуванням частотності їх вживання. Також проаналізовано особливості їх функціонування в медіатекстах з урахуванням прагматики та комунікативних стратегій, спрямованих на реципієнта рекламного повідомлення. В ході аналізу на прикладах розкрито маніпулятивні властивості лінгвостилістичних особливостей англомовних рекламних текстів.

Ключові слова: галузь машинобудування; реклама; рекламний текст; рекламний дискурс; лінгвостилістичні особливості; маніпулятивні властивості.

Біографія автора

Яна Тікан, Національний технічний університет України«Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»Київ, Україна

Кандидатка педагогічних наук, доцентка

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-09

Номер

Розділ

Статті